Oredan from hell...

Jag blir så ledsen, jag tål det inte... Det är ju saker överallt. Kommer inte kunna sova inatt!
Iofs har jag haft grava sömnsvårigheter i över två år så är ju inget nytt... Ska försöka röja lite ikväll. Är dessutom tre lådor till som ska in som jag helt enkelt vägrade ta in som står ute i förrådet. De som är i kommer bli förstört om det står ute så får väl ta in lådhelvetena då!

Gaaah, where to start?

 



Antar att jag inte behöver påpeka att jag är hur svettig och äcklig som helst, och att fikan med Miss. L inte blev av?
Får se om jag orkar fixa håret osv idag, hinner i vart fall inte sola. Får bli imorgon och på fredag. Ska städa både här och på jobbet imrogon, och på kvällen är det Pokerkväll för all personal på cherry - uppsaladistriktet. Vi kan vinna ett paraply... =P

Nä ska börja plocka lite och umgås med Bossen som inte alls förstår vad som händer.. Stackars lilla korkade hunden... =)

Malle - ni hittar mig i HALLEN...

Kommentarer
Postat av: FINA

Men vad tråkigt att det ska bli så! =/ då förstår jag att du int orkar längre. Men gick butiken bra annars? vad ska du göra nu då? kram!

2008-10-29 @ 20:16:54
URL: http://hellofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0