Mysig lördag...

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag. Men har helt enkelt inget att berätta.
Jobbade ju som sagt under dagen, sen har det bara varit städning och tvättning som gäller.
Lagade en god middag, slappade lite framför tvn och sen så jobbade jag liiite liiite.
Mer än det har inte hänt.

Ska strax sova, har ju en plåtning imorgon. Första gången på länge då vi inte har en fotoidé planerad. Vi tar det imorgon, jag har inte ens sett modellen. Haha, men det kommer gå superbra i alla fall, bilderna kommer bli Fiers!!
Ush,  har en massa bilder jag väntar på, men som tar som tid att få, skärpning Mr. A!! =P
Nådå han har massor att göra, det får helt enkelt ta den tiden det tar.. Men vill ju kunna visa er!

Hörs mer imorgon, då lovar jag att jag har lite vettigt att säga, ska bjuda på en dagens med... =)

Malle - god natt kära läsare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0