Mycket på G...

Ajaj, har så mycket att göra, så mycket att planera, ta tag i. Vart ska man börja, vad är viktigast osv. Jag blir galen. Men det kommer att bli sjukt bra...
Vill inte avslöja nått här än så länge eftersom jag inte kommer hoppa ¨på detta projekt förens allt känns hundra och alla är nöjda och glada. Dock ser allt väldigt ljust ut just nu, så ser ut som att det mesta kommer att vara klart till slutet på denna vecka... Då får ni veta!
Men ger er en liten hint om att jag kommer bli stockholmare på halvtid... =P

Miss. L har varit här, även Miss. S var förbi en sväng. Snackat lite skit. Tyvärr blir det ingen veckans sminkning idag då det inte har hunnits med, just nu är allt ganska kaotiskt. Men blir på fredag förmodligen. Det kommer i vart fall någon gång under veckan det lovar jag!

Ush känner att bloggen just nu bara handlar om jobb jobb och åter jobb, men är tyvärr så mitt liv ser ut just nu. Försöker hinna med, samt orka med i all stress, att få ut skönhetstips, veckans sminkningar osv så mycket jag kan.

Jag vill ha mer respons från er, kära läsare, vad vill ni ha mer av, mindre av, ja ge mig feedback, ni var ju så bra på att kommentera, debbaterakritisera och berömma för några veckor sen....



Malle - fortsätter med nödvändigheterna...

Kommentarer
Postat av: Iris

Ja det är kul med sminktips och tävlingar och sånt, men jag försår dig när du säger att du har mycket jobb! Min tid räcker knappt till bloggandet just nu pga av mycket skolarbete... Det är inte kul :(

2008-10-08 @ 19:16:43
URL: http://irisamandalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0