Morrn Morrn...

Morrn!

Jag har inte sovit gott inatt, det vill jag lova. Har ju typ varit storm här ute inatt, och finns en massa saker på alla balkonger som slår och låter. Jag är helt död, men men.
Ska strax fixa till mig lite snabbt och sen så ska jag ner på stan en snabbis och försöka hitta en grej till min halloweenutklädnad och sen ska jag förbi systemet. Sen är det bara att börja fixa till sig. Klockan halv 5 måste jag dra sen till Miss. S för att vi gemensamt ska till Miss. F för att förfesta en timme för att sen dra till Miss. J.
Kommer dock blir en tidig kväll för mig. Ska åka hem vi 10 tiden. Dels för att Bossen inte kan va själv längre och dels för att jag ska upp och städa ut lokalen och åka och sminka en tjej till en förlovningsfest.

Nu blir det frulle!

Malle - time to eat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0