Morrn Morrn...

God morgon!

Ska snart äta lite frukost. Är skithungrig, förmodligen för att jag käkade middag 2 och en halv gånger igår.. =P
Om nån timme så ska jag och mamma ner och packa ihop en massa saker i butiken, ska ju vara urstädad och urplockad på fredag, och nu ringde nyss mäklaren (som jag förävrigt är skitförbannad på, fattar inte va han håller på med, men över 60 000 ska han ha för att sälja lokaljäveln) och vi måste va ute på fredag morgon istöllet för fredag efetrmiddag, så där rök våran dag då vi planerat att städa.

Sen ikväll ska jag ha lite myspys kväll. Ska sola och (trumvirvel tack) tona håret!
Sen ska jag köpa nått gott och kura ihop mig i soffan och kolla på SATC filmen som jag fick hem igår. Sorry Miss. L, jag kan inte vänta, men kan se den en miljard gånger så det är lugnt!

Just det ska ta en fika med Miss. L (inte samma) i eftermiddag med, ska ju ge henne en present och så med eftersom hon fyllt år.

Nä men hörs lite senare, kommer bilder ikväll på "nya" håret osv... Vet att det bli lite trist bloggning nu, men finns inte mycket att fota eller skriva om när man städar och flyttar hela dagarna. Är ju inte direkt så att man springer runt i de finaste klackarna då.. =P

Malle - tillbaka i eftermiddag....

Kommentarer
Postat av: FINA

Åh, vad kul med en till som är utbildad MUA! :) jag älskar såna här bloggar. var är du utbildad? Kram, må gott!

2008-10-29 @ 19:08:40
URL: http://hellofina.blogg.se/
Postat av: FINA

okej vad kul =) Jag gick make up stores egna, international make up center. jobbar du som mua nu?=) kram!

2008-10-29 @ 19:38:49
URL: http://hellofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0