Mist...

Vet att det är många som undrar varför jag hela tiden skriver om mist, och ofta använder deras bilder när jag skriver om produkter osv.

Nu är det verkligen inte så att jag får betalt av dom, eller att jag är köpt av dom eller nått sånt. Utan jag är helt enkelt återförsäljare av Mist Sthlm, jag äger en egen mistbutik i Uppsala. I och med att jag jobbar med deras produkter, använder det privat osv så blir det att de alltid kommer med när jag tipsar om bra produkter osv.
Dessutom får jag använda deras bilder mm så använder mig helst av de bilderna då det faktikst är olagligt att ta vilka bilder som helst på nätet.

Så enkelt var det... =)



Malle - en liten förklaring...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0