Mariannefluff och kakor...

Sådär, nu har jag hunnit handla, baka det sista, fixat lite fint både här hemma och mig själv.
Gjorde kladdkakan som vann kladdkakesm i år. Den med grädde smaksatt med mariannekolor och marsmallows. Mumma, alltså det där mariannefluffet skulle jag kunna skyffla i mig, inte med sked, utan med skopa. Muuuums!!

Måste dock diska lite nu innan alla människor droppar in. Ska försöka att tjata till mig att vi även går och firar en annan sak nu när hela familjen ändå är samlade i Uppsala, nämligen på Kött, Kök och Bar. Love that place!

Bjuder på en dagens tills vi hörs nästa gång, blev en slapp, lagom uppklädd lördagsoutfit . Lagom till familjemys.



Haha, ser ut som en kassler.. hahaha

Nä nu ska det sista fixas, hörs lite senare!

Malle - kalasfixar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0