Let the sun shine...

Det fina vädret håller i sig, inte mig emot! Känns som ett riktigt sånt här höstväder, ni vet när luften blir lite krispig av kylan... Dum förklaring kanske men jag tror att ni fattar... =P
Var i vart fall riktigt nice väder idag när jag cyklade till jobbet.

Idag är det en del sminkningar på schemat och sen en massa pappersarbete, förberedelser inför möten osv. Suck. GUd vad skönt det hade varit att kunna sjukanmäla sig just nu. Min influensa, som numera gått över i en förkylning bärjar bli värre igen. Mina leder värker som tusan, börjar få ont i öronen, orken försvinner igen och det onda i halsen blir värre och värre. Inte blir det bättre av att jag jobbar hela tiden. Gaaah... men men, de man inte dör av härdar en som det så fint heter!

Kom nyss in en skitsnygg postenkille, han skulle lämna ett paket till mig. Tror ni att jag såg ut som ett as eller.. ja men visst gjorde jag det! Attans... =P

Nä.. ska börja fixa lite här, sen kommer ett skönhetstips om foundation!

Malle - time to work...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0