Lång dag...

Sitter och försöker lösa det hela v-bloggs problemet.. får inte till det, men har mailat till de på dailymotion nu i vart fall så hoppas på svar snart!
Var mig ett jäkla krångel med den där... =P

Har varit en sväng på banken med och fixat lite med en räkning som strulat, som egentligen inte alls hade strulat men eftersom min internetbank inte funakr så visste jag inte om det. Eller jag vet ingenting om allt som har med den banken och göra men endå.. =)

Ikväll blir det städning och tvättning hemma för hela slanten. Det behövs, mer än väl om man säger så! Ska även byta lakan och sånt så kommer sova som en klubbad säl inatt, älskar nytvättade lakan!

Btw, är det bara jag, men har stina lee förstorat läpparna (inte för att jag tycker att det var fult eller nått sånt!), tycker det ser ut så, kanske var det det som hon hade gjort när hon och hennes kompis va i sthlm?

Malle - segt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0