Krångelblogg...

Har inte kunnat logga in på hela morgonen... Kanske har varit samma problem för alla vad vet jag men det var sjukt irriterande.
Har hunnit jobba på en del nu på morgonen, så himla skönt!!
Nu är det inte mycket kvar och sen är man fri!
Många pratar med mig som att jag vore ledsen, förkrossad. Jag bara garvar och är sååå himla lättad. Äntligen blir jag av med vissa, jag slipper massa bekymmer och jag slipper gå och vänta på att nått nytt hittas på så att massa bråk och onödigt måste utspela sig för saker som är hur enkla och självklara som helst. Men finns ju människor till allt.. Vissa förstår inte att genom att bråka så förstör man bara för sig själv. Men nu slipper jag må dåligt över att behöva ha dom i mitt liv.

Jag är inte ledsen, jag är glad, lättad och jag känner mig bara FRI!

Ska käka lite frulle, gå ut me doggen igen, sen ska jag gå och sola en snabbis, och sen ska jag fixa iordning mig en snabbis för att gå ner på stan. Ska småpilla lite i butiken och sen blir det fika med Miss. L.
Ikväll sen så blir det personalfest för Cherry, hinner inte vara med på hela, men ska förbi en sväng i vart fall!

Nä ska sätta fart nu om jag ska hinna med vissa saker... =P

Malle - jisses, nu blev det lite bråttom igen, hur lyckas jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0