Kändis-stil Victoria Beckham...

Var inte riktigt så trött som jag trodde. Är likabra att inte sega till sig innan jobbet så tänkte att jag skulle bjuda på ytterligare en Kändis-stil... Denna gången i hårets teckan.

Trenderna inom hår svänger ganska mycket hela tiden, både vad gäller längt, struktur och färg. Men Finns vissa stilar som håller i sig lite längre och där kändisar antingen skapat en ny trend eller fått liv i en gammal. En som lyckades med att både få liv i en gammal trend, samt skapa en ny trend är Victoria Beckham med sin Page-frisyr som verkligen kommit tillbaka på senare tid.
Och så snygg den är då!!
Visste jag att jag passade i den skulle jag lätt skaffa den, men den kräver även en hel del jobb för att den ska vara snygg och stilren. Det behövs en del tid, värmeverktyg och groomingprodukter för att frisyren ska hålla sig snygg, på plats osv...

Victoria Beckham´s asheta, och även moderna pagefrisyr är enligt mig verkligen en hit!

  




Denna frisyr är snyggast om man har lite smalare ansikte, gärna med lite "spetsigare" konturer på kinder, näsa och mun. Att ha kort hår förstorar ansiktet, så detta är ingen frisyr man ska sattsa på om man är lite rundare i ansiktet.

Andra kändisar som hakat på trenden är bland annat Paris Hilton, Jennifer Aniston, Hayden Penettiere (stavning?) och Nicole Richi...

Bilder: google.se

Malle - ger er ett till litet tips...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0