Hjälp mig lite här nu...

Funderar på att göra nått drastiskt. Är så att jag aldrig färgat eller tonat mitt hår, bortsett från att jag lagt i ett par tunna slingor i underhåret. Men har aldrig vågat. Mitt hår är heligt för mig. Jag skulle nog kunna påstå att jag är lite känd för mitt hår i min bekantskapskrets. Jag har aldrig velat riskera att mitt hår blir förstört. Dessutom så om man börjar färga så förlorar man sin riktig färg, den går aldrig riktigt att få tillbaka, och jag är nöjd med min färg. För att inte tala om alla pengar, utväxter osv... nä hjälp!

MEN,

Jag har samtidigt alltid älskat riktigt riktigt mörkt hår. Kanske inte riktigt svart, men riktigt riktigt mörkt brunt. Typ som audrina i the hills, eller megan fox... om ni förstår vad jag menar. Och så skulle man ju kunna tona. Det sliter nästan inget på håret, vissa påstår till och med att det är bra för håret. Sen tvättas det ut, ganska snabbt till och med. Hyffsagt billigt och du slipper utväxt... Ska man våga testa?
Tror ni att jag skulle passa i det?

Ska nog springa över till frisörsalongen här brevid och referera lite i frågan... =P

Såhär ser i vart fall mitt hår ut nu, kanske lite mörkare då denna bild är från i sensommras...



Hjälp mig nu!!

Kan ni nått om hår, vad tror ni??

Malle - hmmm.... ska man våga exprimentera på sitt heligaste...??

Kommentarer
Postat av: Iris

Ja, färga det mörkbrunt! Det är asfint, typ som blair i gossipgirl!

2008-10-15 @ 21:03:50
URL: http://irisamandalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0