Hemma igen...

I´m hooome!

Blev en god ceasarsallad på Grodan, inte allt för imponerande, men men , den var god. Mötet gick bra, det känns bra, nu är det bara en del saker som ska gå igenom de sista "kontrollerna", lite finlir som ska bestämmas, och sen är det klart.
Ni får veta på mån eller tis skulle jag tippa på då allt är bestämt osv.

Spännande spännande. Ska även sminka till en modevisning till en affär som öppnar snart i Nacka, men mer om det senare. Kommer inte ihåg exakt när det var och så. Men var två tjejer och två killar som skulle gå visningar i fyra dagar tror ja det var. Sen ska jag även fixa håret på en av modellerna i kroppsmålnings-sm som går av stapeln snart i sthlm (se tidigare inlägg i kategorin makeup och hårtips). Vad för styling det blir kan jag ej säga, men fan va coolt det kommer bli. Exakt hur jag ska lösa själva utmaningen med frisyren har jag ingen som helst aning om.... riktigt svår nöt att knäcka. Men men, det löööser sig.

Nä ska ta det lite lugnt nu innan jag ska nanna. Ska ju upp och jobba imorgon. Ska dessutom gå och hämta cykeln först, om det är kvar vill säga.

Hörs imorgon!

Malle - nöjd med dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0