Godmorning Sunshines...

Jahapp, då har vi kommit in på vecka 41. Snart är det jul.. gud vad tiden går fort.
Är riktigt fint väder i Uppsala idag, trots att det är kallt så lyser solen och himlen är blå. Mysigt höstväder med andra ord!

Är långt ifrån frisk, men ska försöka komma tillbaka till vardagen vare sig jag är frisk nog för det eller ej. Sitter som vanligt på jobbet, har helt plötsligt en miljon saker att göra, och självklart så ska jag se till att bloggen kommer igen nu med efter att jag vart sjuk och struntat lite i den.

Ush har så mycket att göra att jag inte riktigt vet i vilken ände jag ska börja. Är väl bara att hugga in på nått och sen bara beta av grej efter grej. Måste samtidigt ta ett steg tillbaka, tänka på mitt nästa drag, vilken väg ska jag gå, vilket ska bli mitt beslut i vissa frågor osv. Ja ni förstår säkert ingenting, men ni kommer tids nog!

Nu ska jag jobba!

Vad ska ni göra idag?
Plugga? Jobba? Eller är du kanske så lyckligt lottad att du är ledig??

Malle - working my ass off...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0