En dusch på det här så...

Känner mig ganska pigg just nu. Eller pigg i huvudet, men inte kroppen. Lite skum kombination men men.... =P
Har faktiskt varit duktig och småplockat lite även här hemma. Känner att jag var tvungen att få undan lite skit här hemma så att det är rent och städat när jag kommer hem, annars så kommer jag inte kunna koppla av när jag är hemma i helgen om man vet att det väntar på en när man kommer hem.

Ska gå och lägga mig i hyffsad tid då jag ska upp runt halv 8 imorgon. Första kunden är klockan 9 i salongen.
Sen kommer det fler kunder så kommer att få jobba över ca en timme, sen blir det hem till Knivsta. Då får Bossen springa som aldrig förr, den lilla råttan... =)

Ska ta och unna mig lite hemmaspa innan jag lägger mig så säger god natt till er alla nu!

Malle - snart frisk och tillbaka med full force...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0