Duktig...

Nu har jag pillat lite här hemma.. så nu har jag röjt undan en del av skiten... Sen vart jag stuvat in allt, det vill jag inte ens tänka på. Jag håller mig ifrån att öppna dörrar och lådor, and lets just leave it at that!

Men titta nu hur det nästan är borta, underbart!





UNDERBART!
Nu kanske jag kan sova i alla fall... Sen att det är grus, lera osv i HELA lägenheten och ett diskberg som får mount everest att verka löjligt, det, DET åtgärdas imorgon. Nu ska jag se klart på greys, ta en runda med doggen och sen kolla på SATC-filmen. Ska stanna på hydro och köpa med mig lite sombreros!
Hade dock varit mys med lite sällskap.. Tycker att det är dags för mig och Mr. M att träffas snart. Var ju två år sen sist, och alla mail och sånt får en ju att verkligen sakna den lilla token!

Malle - har ont, ÖVERALLT!

Kommentarer
Postat av: FINA

Okej men vad kul!=) jag jobbade på make up store förut, men sen las en butik ner så många fick sluta så nu jobbar jag inget med sminket, men jag söker för fullt=)

2008-10-29 @ 22:08:54
URL: http://hellofina.blogg.se/
Postat av: Jackie

Hej! Vill passa på att fråga dig vilken linje på gymnasiet du gick eftersom jag har funderat på att bli make up artist en gång, och det är inte länge kvar tills jag ska göra ett gymnasieval :)

2008-10-30 @ 10:33:11
URL: http://shackii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0