Död har en ny innebörd...

Ok, jag hade ju räknat med att jag skulle ha blivit klar till typ fyra, well, vi blev nyss klara. Fyyyyy faaaaan vad jag är slut. Släpat saker, packat, skruvat ner osv osv... Tre lass har gått hit med grejer som måste ligga här hemma i mitt förråd, andra saker ska temporärt ligga i min lägenhet tills det ska vidare eller säljs. Kan ju säga att endast 1/3 av de i första lasset får plats här hemma... ska ta en bild snart och visa hur min hall kommer att se ut till efter helgen.

JAG HATAR OREDA. Jag är sån himla pedant, klarar inte av att ha stökigt hemma eller runt mig, mår inga bra av det. Men men får väl stå ut ett par dagar.

Men först, MAT!!!
Har ätit en gång idag, så ska slänga i mig lite mat, sen ska jag fota så ni får se the disaster!

Malle - ja jävlar, aldrig igen...

Kommentarer
Postat av: FINA

Åh vad kul! synd att du måste stänga =/ får hoppas det går bättre sen! Jag tänkte öppna en mist butik här i stan förut men det blev så otroligt dyrt, det var jättesynd! =/

2008-10-29 @ 20:00:45
URL: http://hellofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0