Det snöar...

Japp, nu kom snön som dom lovat skulle komma under natten. Den kom när jag promenerade hem. Kunde faktikst inte göra annat än att lyfta ansiktet mot himlen, låta snön ramla i ansiktet och brista ut i ett stort leende. Nya tider är här!

Har varit och fixat med de sista småplockssakerna nere i butiken nu ska bara jag och mamma städa av golven och det ska vi göra imorgon förmiddag.Skönt skönt...

På vägen hem var det tänkt att jag skulle förbi systemet, men var på tok för mycket folk, och behöver vi inget idag. Så ska dit imorgon istället. Men handla lite käk blev det. Handlade dels en del nödvändiga saker så som fil, mjölk, hushållspapper osv, men sen lite gott till ikväll. Vindrivor, melon, cola light, doritos (chips), vitlöksbröd, kiwi mm... Skulle ha köpt en grillad kyckling till (för just nu har jag ju faktiskt inget direkt mat utan bara en massa tillbehör och onyttigheter) men när den förbannade jäkla påsen läckte ner en massa grillolja på hela min jacka så la jag tillbaka den och försökte backa bort leende utan att slå sönder allt i butiken i ett mindre utbrott.... =P

Har en del att stå i här hemma, och sen så ska jag packa boxen inför imorgon. Alltid bra att göra det kvällen innan i lugn och ro, på så sätt glömmer man aldrig nått. Sen så packar jag alltid en massa extra grejer, man vet ju aldrig om planerna ändras osv.

När nu är strax vitlöksbrödet klart...

Malle - Bossen står på min rygg och ylar, han vill ha sin boll...


Kommentarer
Postat av: Diana

Tack för ditt gulliga inägg!! :) Så snällt! Har precis uppdaterat, titta gärna in! Nu ska jag och älsklingen gå på bio, har du förslag på bra film?? =D Kram!!

2008-10-31 @ 17:55:06
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Darling

Snöflingor på tungan, då är det vinter :) Men hallå, lite tidigt, hösten e ju fortfarande här!

2008-10-31 @ 18:08:01
URL: http://www.killmydarlings.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0