Desperate Housewifes...

Sitter här och laddar inför dagens avsnitt av Desperate Housewifes... Är grymt sugen på Sombreros, tack vare Miss. L, tack för den! =P

Men blir nog lite avokado som snacks istället. Det är så grymt gott, kom på nu att jag har kvar honungsmelon med. Perfekt!

Har bestämt mig nu, det blir mörkt hår, åtminstonde ett tag. Får se hur det blir, är lite nervös.. =P
Ska se till och fixa det någon gång nästa vecka. Ska konferera lite med min frisör med, för risken när man vill ha ett så mörkt hår att det blir svart. Och det vill jag verkligen inte, även fast jag verkligen ÄLSKAR svart hår. Men inte på mig!

Ska ni titta på Desperate Housewifes?
Och vad brukar ni ha för gott framför tvn?

Malle - tv-time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0