Cleaning...

Ojojoj, man har hunnit med mycket. Badrummet skiner, växterna har fått vatten, det är dammat, golvet är dammsugat och våttorkat. Nu återstår bara sista maskinen tvätt och lite disk. Mmm, jag har varit duktig jag!

Mr. A hörde av sig igår, han ville att jag skulle komma in till sthlm och sminka en känd svensk sångerska, och visst kan jag det. Vet ej exakt dag än, han skulle höra av sig när det blev spikat. Och när jag vet exakt då kommer jag berätta vem det är osv. Jag är extremt noga med att inte utelämna min kunder eller sammarbetspartners innan saker och ting är spikat och innan man fått klartecken från vissa håll att det är OK nämligen. Det får ni som vanligt ha överseende.
Jag är en riktig liten sneaker, har en massa hemligheter, men de flesta kan jag snart avslöja!

Vet ni, jag har inte druckigt cola light sen i fredags, detta ska självklart åtgärdas genom att jag ska knalla till kiosken här brevid och köpa mig en LITEN flaska. Mumma!

Min blogg har varit lite trist idag, jag vet, men har inte riktigt varit på topp idag, har migrän. Imorgon kommer i vart fall ett nytt fräsht skönhetstips!



Bild: svenskaflytt.se

Malle - fortsätter med tvätten, självklart med ett glas cola i handen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0