Brush on Bronze...

Ville tipsa om en av mina abolsuta favoritprodukter genom tiderna. En produkt som använts flitigt genom åren, men som tyvärr tog slut för nästan ett ¨r sen och sen dess har jag faktikst inte köpt ett nytt, dåligt av mig, ska åtgärdas vid löning känner jag!
Å andra sidan så känns det riktigt riktigt surt att spendera pengar på smink när jag har smink för ett par 100 000 hemma... Känns som att man bör bli av, eller använda upp det först... Men det är ju trots allt en favoriiit! =P

Vad är då detta för en liten produkt, jo ingen mindre än Rouget/bronzern "Brush on Bronze" från The Body Shop. Älskar det verkligen. Färgen är perfekt, både som rouge och som bronzer. Rouget kommer i små kulor, vilket gör att det blir lite spill av produkten och det räcker rikigt ritkigt länge. Ganska dyrt, men väldigt drygt.
Pris. ca 230 Kr!



Någon som vill köpa det till mig kanske, inte det?

Malle - skall genast fixas hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0