Välkomna hit...

Gud vad jag har tråååkigt... Men har hunnit beta av en jäklarns massa mail och liknande.

Skitmycket nytt folk här på bloggen, hemskt mycket välkomna hit, hoppas att ni gillar det ni läser!

För er nya som inte följt min blogg tidigare så kan jag ju berätta lite om mig och min blogg.
Jag är en 22 årig utbildad Master Makeupartist/Hairstylist och extensionfrisör.. Har drivit en egen sminkbutik i 2,5 år (som jag nu tyvärr lagt ner på grund av att jag känner att jag behöver lite tid för mig, och att vara ung och leva livet). Frilansar en hel del och därav blir det myyyycket snack om skönhet, plåtningar sminkningar mm här. Kommer även en hel del bilder på mina jobb här och var.
Utöver mitt jobb så skriver jag mycket om olika skönhetstips, makeupguider, har frågestunder och tävlngar. Hmm.. ja det är väl det min blogg handlar om... Ja, och så mitt liv mitt emellan också då!

Jag gillar att svara på frågor få förslag på vad jag ska ta upp och att hjälpa andra med allt möjligt, så tveka inte att droppa en kommentar eller slänga iväg ett mail!
Vill ni följa mig på bloggkoll så finns länken lite här och var i bloggen.

Så välkomna hit, hoppas att ni kommer tillbaka! =)



Malle - skojsigt värre...

Kommentarer
Postat av: Lia

Har du tid vid halv 5? Slutar skolan ungifär då..

Puss!

2008-11-15 @ 22:57:58
URL: http://beautybook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0