Vad hände sen...

För ett par månader sen så slank jag in på en blogg. Den grep verkligen tag i mig och jag var tvungen att skriva en kommentar till tjejen i fråga.
Bloggen var anonym och den handlade om henne och hennes pojkvän som var en aningens för aggresiv och våldsam för att utrycka det milt.
Vi skrev fram och tillbaka till varandra ett bra tag, och efter ett tag tog hon bort bloggen.

Jag vet inte vilken stad hon kommer ifrån, hur gammal hon är eller om ens de namnet jag fick är hennes riktiga, men hon satte ändå spår i mig,

Och om du fortfarande läser min blogg så hoppas jag att du har det jättebra, att alla dina beslut känns riktiga och att du återigen hittat styrkam, med eller utan honom!

Du ska veta att jag tänker på dig ibland, som idag kom jag att tänka på dig när jag skulle hämta cykeln.



Bild: google.se

Malle - funderar...

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Är det sant!? Nä men åååååh vad glad jag blir! Självklart skall jag försöka ta mig till Uppsala, de är runt 30 mil dit, då de är ju absolut ingen omölighet. Du kan ju adda mig på MSN så kan vi prata vidare där.. Du gjorde precis min kämpiga dag helt underbar! TACK!

2008-11-14 @ 20:01:20
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0