Vad hände med väckarklockan...

Hade ju satt klockan på 9, klockan halv 8 var jag vaken men tänkte att jag liggr kvar och slöar lite. Vaknade nyss?? Varför ringde inte klockan för??

Åh jag är så himla lycklig, jag kan sova på nätterna. Under dessa sista 2,5 åren har jag haft sjukt mycket sömnsvårigheter. Har sovit 3-4 timmar/natt under hela den perioden. Mycket därför jag varit så trött, pendlat upp och ner i vikt osv, men nu kan jag verkligen sova. Utan att ligga och vänta ocg vrida på mig, utan att vakna hela tiden osv.
Det känns verkligen (och har gjort hela tiden) som att stänga ner butiken var rätt beslut. Alla är jätteledsna utom jag... =P

Idag så skulle jag egentligen ha tagit en liten snabb sväng ner på stan men blir imorgon istället måste packa klart och så me allt smink som ska skickas iväg...

Kan även avslöja att det kommer bli massor av saker som jag kan lotta ut här i bloggen!

Och sen ikväll är det EMA, det måste man ju kolla på !


Nä frukost och sen ska jag hugga in på allt smink.. Ni skulle se hur det ser ut i min lilla två nu.... =P

Malle - fuck jag försov mig...

Kommentarer
Postat av: Lia

Kom precis på att ja och morsan ska bort i helgen, så kan inte bli film då :/. Hur känns håret? Kram!

2008-11-06 @ 15:14:47
URL: http://beautybook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0