Tjingeling...

God morgon kära läsare!

Har varit vaken ett tag men har pysslat med lite annat inna jag satte mig här. Detta börjar bli min grej, uppdateria sent på morgonen/dagen och hålla på till sent på natten... Jag är lite som Stina.
 
Ska småfippla vidare här hemma med en del saker, eventuellt kanske man åker till knivsta ikväll.. får se lite. Behöver ju ha hem min box... Hmm... Måste ringa banken först bara och kolla vad jag har på kontot... Min ena bank funkar nämligen inte internetbanken på så kan inte kolla.

Mamma och pappa är hemma nu med... Kom hem i morse. Dom hade haft det bra...


Update:

Min bank är ju seriöst helt jävla dum i huvet. De klarar ju inte av någonting, varje månad måsteman ringa och bli förbannad för att saker inte funkar. Och trots att de fixar saker för att man ryter i varje månad, så funkar de inte igen nästa månad.
Snacka om att personalen på den banken fått sina jobb ikellogspaketen!

Malle - irriterad till max...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0