Tillbaka från stan...

Nu har jag kommit tillbaka från stan.. Har ju fikat med Miss. L, skittrevligt. Hon fick sin födelsedagspresent och så gick vi på klänningsjakt till henne. När vi hittat klänning så blev det en Kladdkaka på Waynes... LOVE!!

Var ju och sminkade en "tant" tidigare idag och det gick skitbra det med. Riktigt trevlig dam det där. Hon skulle iväg på Christer Sjögrens 40års - jubilemum som artist på tyrol i sthlm.

Nu måste jag fixa lite käk, sminka om mig och byta om. Börjar jobba kl. 23 och eftersom det är så halt så kan jag inte cykla ner utan gå.. så börjar bli lite smått brådis för mig.. som vanligt! =P

Lägger nog in en bild på kvällens jobbsmink., om jag hinenr men de gör jag nog!



Bild: google.se

Malle - stressig dag idag...

Kommentarer
Postat av: jens

Tja Malin!



Hör o häpna nu har jag en blogg haha.

Så nu får du göra reklam för mig ;)



ha en toppenkväll!

// krams

www.jeebeephoto.se

2008-11-07 @ 20:48:11
URL: http://jeebeephoto.wordpress.com
Postat av: Emilia

Älskar kladdkaka och även fika med vänner sådär!:)

2008-11-08 @ 14:34:24
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0