Sunday morning...

Hej hej underbaringar!

Sovit gott? själv sov jag inte alls så bra, men känner mig konstigt nog pigg och glad ändå. =)

Ska käka lite frulle, fixa mig och vid halv två ska jag ta tåget till Knivsta för att sen åka till Huddinge och Syrran på lite fika. Ska bli trevligt, de har ju renoverat deras lägenhet då de ska flytta. De har alltså frächat upp den inför visningarna. Bytt vitvaror, fixat till kök och badrum, tapetserat om lite och sånt. Kan tyckas onödigt men man höjer lägenhetens värde otroligt mycket på sånt så man vinner alltid på det i slutändan.

Så vi får helt enkelt höras av lite senare i eftermiddag, då kommer ett till skönhetstips upp!

Malle - hoppar in i duchen...

Kommentarer
Postat av: Lia

Men Malin, hur är det med tangentbordet? Det blir bara mer och mer bokstavsfel, haha! (;

2008-11-02 @ 18:04:50
URL: http://beautybook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0