Skogsvandring och saknad hund..

Morrn Morrn... Nu är jag uppe. Sov så himla dåligt inatt. Den sängen är så sjukt liten och obekväm. Tar pappas eller mammas sen när de dragit, det där går inte.. :P
Skulle ha gått upp tidigt men det blev ju inte riktigt så, gick upp kl. 12.
Har hunnit käka frulle och varit ute på tomten med bossen. Han älskar verkligen att vara här ute. Har han en jättestor tomt att springa på, och dessutom lite skog att spåra i.

Han hittade ett par stenar som han tyckte det var skitkul att springa runt på, värsta lilla bergsgeten.
Helt plötsligt så hoppade han ner från en sten och försvann... Jag ropade och ropade men ingen doggy.
Efter ett par minuter när jag började bli lite orolig så kom han springade som en tok då hade han sprungit tre tomter bort och kollat in en stor brasa... Jävla knäpphund...

Nu ska jag maila lite och sen ska jag ut me bossen igen, gäller att låta honom springa runt nu när det är ljust...

Malle - äter det sista av frullen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0