Ooops I did it again...

Jag sov till typ nu... Haha jag måste sluta med det där.. Men imorgon så är det måndag och dags att börja gå upp i tid igen.
Försöker få tag på syrran som är hemme i Knivsta de måste komma in med min sminkbox, behöver den till en brudkonsultation imorgon. Ska nämligen fixa ett par människor på lördag så ja.. Jag MÅSTE ha den..

Gud va många det är som tävlar, sjukt kul.. Önskar verkligen att alla kunde få vinna, vet att detta är en dröm för många.. Men som sagt så kommer ett slags "tröstpris" så här lagom till jul som alla kan ha nytta av... =)

Ska på möte med fotografen Mr. J senare idag, får se va vi kommer fram till. Vi har en hel del nya projekt på g med mycket roligt folk. Planering planering...

Nu blir det frulle och ett samtal till syrran, sen måååste jag ha en dusch...

Malle - time to eat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0