Nya hårfärgen...

Har nu tagit en liten sneak peak bild på nya hårfärgen, jag är osminkad, allmänt sliten och jävlig så fick bli en liten sneak peak bild... Ni kommer få en odentlig bild imorgon innan jag drar ner på stan...

Vill nog ha det lite mörkare nästa gång, men är sjukt nöjd ändå!

Ska se va min frisör säger med, han ville ju inte att jag skulle färga mitt hår.. :P


Så här såg mitt hår innan...



Och så här ser det ut nu...



Är nog lite mörkare, blev ganska ljusta v blixten... Men det är niiice... =P

Malle - pillar med lite papper...

Kommentarer
Postat av: Lia

Snyggt malin!

2008-11-05 @ 17:48:05
URL: http://beautybook.blogg.se/
Postat av: Simone Nordquist

åh jag älskar din blogg! du är verkligen jätteduktig på det du håller på med! du verkar vara en jättehärlig person också! =) kram

2008-11-06 @ 14:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0