Ny vinnare...

Eftersom Hanna mailat mig och sagt att hon inte längre kan komma upp till Uppsala (något man egentligen borde veta om innan man är med och tävlar men men...) så kommer jag att dra en ny vinnare...

Denna gången fick mamma säga ett nr då jag slängt alla lappar (som jag förövrigt spenderade 3 timmar på att fixa till, kolla vilka som skulle ha 3 röster osv... ). Det blev nr 62, och den 62:a kommentaren i tävlingen var ingen mindre än


Melina meliinea.blogg.se/

Stort Grattis till dig då..... =P

Nu hoppas jag att det inte strular med med tävlingen! Nu ska jag återigen återgå till mina popcorn...

Malle - nu avslutar jag tävlingen återigen!


Kommentarer
Postat av: Melina

Åh tack så himla mycket!! Gud vad roligt det ska bli :D Ska hitta/välja ett datum då jag kan komma upp till Uppsala, men gör det imorgon :) hihi



Ha en jättebra kväll! Tack igen

2008-11-22 @ 00:21:16
URL: http://meliinea.blogg.se/
Postat av: hanna

jag ber så hemskt mycket om ursäkt, men jag är bara 13 år & bor I borås, så jag kunde tyvärr inte ;/

2008-11-22 @ 09:58:27
URL: http://hannahgidefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0