Natti Natti...

Nu ska jag gå och lägga mig, är helt sjukt trött. Hoppas på att få sova riktigt ordentligt inatt. Behövs...
Imorgon bitti ska jag upp och springa lite innan frukost. Nu när jag är ledig ska jag se till att komma igång med kost och träning ordentligt. Nu är det som sagt tid för bara mig, inga måsten osv..

Visst har jag en del projekt på g, men finns inga direkta måsten, utan det får ta den tid det tar nu. Har jobbat sjukt mycket i två år så nu ska jag bara ta det lugnt och göra saker som känns roliga.

Hörs imorgon, bjussar på en bild på smossen som har ett litet yogapass i stolen...



Natti sötnosar..

Malle - nannar sig själv...

Kommentarer
Postat av: yasmine

fina bilder söt vove. kram

2008-11-03 @ 23:55:27
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0