Morning sunshines...

Uppe än?

Är väl ganska uppenbart att jag är vaken.. =P
Har varit det ett tag med, men hunden och att kolla alla bloggar man följer gör att det tar ett tag innan man uppdaterar lilla bloggen. Nu skriker dock magen efter mat så ska väl stoppa i mig lite frukost innan jag sätter igång med dagens göra.
Bara för att jag lagt ner butiken så betyder det inte att jag inte jobbar, eller sitter sysslolös om dagarna, tvärtom. Jag har massor att göra. Svårare att komma ifrån och uppdatera ibland.

Skulle ju ha lunchat med Miss. L på hennes håltimme, men hon ville sjkjuta på det till halv 4, men vet inte riktigt om jag hinner. För ska fika med Mr. D vid sjutiden och innan de har jag en del att göra, och ska jag göra det innan jag träffar Miss. L så måste jag hem emellan och rasta hunden... Hmm... måste fundera lite där..

Dags för frulle!

Malle - frukosttime...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0