Lyckad Shopping...

Nu är jag hemma, efter mycket om och men med stillastående köer på e4 och inställda tåg. Ojoj, jag är helt slut!

Blev en lyckad dag på kista, blev en jacka, skor, 3 linnen, 2 skjortor, byxor och lite nya schampoon och sånt. Välbehövligt! Så nu är man fit for fight i kylan. Ska lämna in min andra jackan hos skräddaren imorgon med och laga dragkedjan. Ska dessutom springa förbi din sko och hämta upp ett par skor som var slut där.
Käkade även en skiiitgod pestopasta! Mumma!

Ska fota allt och sånt sen, men känner mig inte riktigt bra fortfarande, så får se om de kommer upp ikväll eller imorgon. Imorgon är det måndag och nya tag. Förhoppningsvis mår jag mycket bättre då med, har en del saker jag måste göra nämligen!

Snart är det finalen av ensam mamma söker, så himla sött program tycker jag. Måste man ju se... =P

Malle - inte rikigt hundra!

Kommentarer
Postat av: Lova Molin

gillaader!=) gillar din header. Riktigt snygg. Hoppas du får en trevlig måndag!!

2008-11-24 @ 09:29:40
URL: http://nolim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0