Hemma...

Ojojoj vilken dag. Ganska skönt att den är över, även fast det varit riktigt kul och trevligt. Men skönt att äntligen få varva ner... Pju!

Var alltså så att jag jobbade på en "gör-om-mig-dag" som en frisörsalong anordnat här i stan. Ska ha en till om ca 2 veckor. Var 12 stycken tjejer som blev sminkade, klippta och färgade. Självklart togs före och efter bilder och det blev lite lunch osv. Trevligt och mycket uppskattat. Kommer kanske lägga upp lite före och efterbilder sen när jag får dom. Vissa av tjejerna kände man ju inte igen i slutet av dan, lite läskigt faktikst.. =P

Jag är så himla dunderslut, så ska strax hoppa i sängen och sova lite. Sen ska jag faktikst göra lite ungspannkaka, böev så himla sugen på det.

Klockan 9 sen så börjar jag jobba igen och jobbar till 3.30 inatt. Imorgon, då, D Å, ska det sovat ut. Ja jävlar. Sov ju som sagt ca 3 timmar i natt... Inte bra alls. Men det ger ju kosing och är roligt så jag står ut =P

Krävs väl inget geni för att förstå att uppdateringen här idag kommer vara jävligt skral för att utrycka mig vulgärt! =D

Hörs imorgon när jag sovit ut lite!!

Malle - lever knappt...

Kommentarer
Postat av: Jens

Hej hopp lilla... hmm hehe!

Tack för idag, det gick ju bra ändå=)



Såg ju på dig att du var riktigt jävla trött men gjorde ändå bra ifrån dig.



+ att jag fick ju några riktigt bra bilder på dig hahahah.



Måste ju lägga ut en bild på dig så alla vet hur du ser ut mouuhahha

Men jag kan vara lite snäll och vänta lite =)



ha en toppenkväll Pannkakstjejen, hoppas d smakade Glöm inte blåbärsgrejen



// Krams

2008-11-08 @ 19:15:49
URL: http://jeebeephoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0