Hemma igen...

Såå nu var denna jobbdag avklarad, nästan i vart fall. Har bara nattpasset kvar. =P
De messade från huvudkontoret och frågade om nån ville vara ledig, men känner faktikst att jag vill jobba idag. Idag är första kvällen på ett tag då jag inte jobbat som en gnu dagarna krig passet, har sovit för lite (host host), ont i huvet eller liknande. Så jag jobbar gärna ikväll.. är ju dessutom mitt favritställe.

Dagen gick i vart fall bra, min buss var lite sen dock, men de gjorde inget då de ändå inte var redo att börja när jag kom ändå. Nice!
Var återigen 6 stycken tjejer som plåtades, före och efter, kliptes, färgades och sminkades. Precis som förra gången var damerna jättetrevliga, dock va de ett litet yngre gäng denna gång. Skojsigt.. nästa gång vi kör detta kommer förmodligen bli i februari.

Nu ska jag strax hoppa i säng och ta en liten powernap, sen blir det käk, duch och lite tillpiffning och till sist jobb.
Imorgon ska de storstädas här hemma och sen ska jag hem til päronen på lite julmiddag, eller adventsmiddag kansk eman ska säga. Mys!

Malle - working working...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0