Hemma efter en lååång dag i sminkets tecken...

Sorry dålig uppdatering, men har varit iväg och jobbat med ett bröllop heeela dagen. Kom hem för ca en halvtimme sen!
Gick jättebra och alla blev jättefina.

Ska strax iväg och handla en pizza, tycker jag förtjänar det efter dagens slit.. =P
Ska ju dessutom iväg och jobba i natt så kan vara skönt att slippa laga mat, ska hinna fixa med en del andra grejer i alla fall.

Nu vill bossen gå ut, dock så går han till bara busken som är 2 meter utanför dörren, sen vill han in. Han tycerk det är för kallt. Tvingade honom att gå runt området imorse, efter ett tag började han släpa bakbenen efter sig som att han var förlamad.. jag asgarva som tusan.. Min knäpphund!!

Nä hörs lite senare!

Malle - ute med hunden sen ska jag hämta pizzan... =)

Kommentarer
Postat av: fanny

å du är ju kanon duktig!

2008-11-22 @ 18:34:37
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0