Här går det undan mår ni tro...

Ja jäklar, nu vill jag inte städa eller betala räkningar på ett tag... Shit vad mycket det var. Men nu är hallen fin och ren igen. Resten av lägenheten med för den delen. Städade även upp i garderoben i hallen... MIn favoritavdelning... =p
Den med alla skor... Hahah!

Lovade ju att ta bilder, och visst gjorde jag det. Glömde dock förebild på ena sidan av garderoben men men...
Det jag gjorde var att jag organiserade upp alla skor mycket bättre (och nej, det där är inte alla mina bäbisar, har fler godingar =P), skaffade små lådor för att förvara gamla plånböcke, mössor, vantar osv... Blev riktigt bra, gäller att man förvarar skorna bra så att det inte kommer fläckar osv på dom. Men nu så det ju riktigt nice ut.. Skulle ju inte skada med lite fler skor dock... =P

Före:


Efter:



   


Sådär blev det.. Vad tycks?
Har i princips bara skor i den ena garderoben. Sen i den andra har jag en del skärp, alla kuvertväskor och så så klart några av mina sminkväskor. Måste verkligen slänga en del smink, har 5 sminkväskor här hemma, och som ni ser så är dom inte små... Där byxorna hänger kommer mina jackor, eller de jag använder mest hänga istället...

Nä nu ska jag slänga iväg ett mail, åka och handla en snabbis, sen ska det solas!

Hörs lite senare!

Malle - jag e så trött så jag dör... men nu är äntligen allt klart och över, vilkt innebär MASSOR av tid till bloggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0