Candlelights and chicken...

Ush vad jag är trött. Har varit en Lååååång dag. Så skippar solandet idag. Har redan varit iväg och flängt tre gånger idag. Så tar det imorgon bitti efter att jag tränat. Skulle egentligen äntligen ta mig tiden och tona håret. Har sjuktits upp många gånger nu, dels för att tiden inte riktigt funnits, och när det väl funnits har jag inte haft orken. Men imorgon så, fran och med imorgon när jag vaknar har jag ju maaaaassor av tid. Vilket innebär att mitt bloggande kommer komma tillbaka som de va förut. Massor av uppdatering och skönhetstips, sminkningar, kändisstilar osv...

Har varit till affären och köpt ny tandkräm då min var slut, mer om den lite längre ner i inlägget. Köpte även lite grillad kyckling. Man kan göra jättegoda baguetter med creme fraige, salsasås, curry och grillad kyckling. Skitgott, snabbt och enkelt sådär när man har en miljon saker att göra.

Har dessutom förutom att städa igenom alla skåp, dammsugat, våttorkat och dammat och betalatt räkningar,  sorterat papper, uppdaterat kalendern, fått iväg lite viktiga mail, och tvättat 4 maskiner tvätt. Effektiv, effektiv!

Pepsodent White Now
Köpte ju en ny tub av den idag, min andra har använts slut. Gud vad jag älskar denna tandkräm. Den håller verkligen vad den lovar, man får vitare tänder på en gång. Sen hur pass skonsam och nyttig för tänderna och emaljen kanske kan debateras lite, men hey den hjälper. =P
Kostar ca 30 Kr, finns på alla möjliga ställen, Ica, Kicks osv.



Bild: google.se

Malle - ska ta en lång dusch och sen bara mysa hela kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0