Back home...

Nu är jag hemma igen efter en liten fika med fotografen. Vi har planerat en massa kul, med tävlingen, tröstpriset och en massa kommande plåtningar. Skojsigt värre... Nu har jag en massa att göra i veckan.. Kul nu när man bara går runt här hemma om dagarna!

Ska nog göra lite middag och sen slänger jag upp ett skönhetsinlägg, eftersom jag fortfarande inte får önskemål eller tips så fortsätter jag att slänga upp på måfå! =P
Sen är det ju ensam mamma söker!!

Hörs lite senare sötnosar!

Malle - fika på stan...


Kommentarer
Postat av: theFreak

Kan du inte lägga upp ett inlägg om hår. typ hur man får starkt hår eller hur man får håret att växa snabbare eller liknande?

2008-11-16 @ 20:29:08
URL: http://thefreak.webblogg.se/
Postat av: rebecka :)

hej! jag tycker om din blogg väldigt mkt och tänkte bara säga att jag har länkat dig som veckans blogg i min blogg, om det är okej?=)

2008-11-16 @ 21:17:21
URL: http://thebeest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0