Work work...

Känns trist att sitta inne en sån här fin dag. Men men.. nån måste ju arbeta med. :P

Ringde nyss Miss. L för hörde att dom fått sin lägehet, Grattis! Skoj skoj, kul att allt löste sig så snabbt och bra som det gjorde. Där kommer dom nog att trivas, väntar med spänning på inflyttningsfesten.. :P

Idag är det mycket som skall fixas... stress stress. Ska inventera lager, städa ur skåp, rensa bland papper, torka golv. Förbereda inför imorgon mm mm. Det finns att göra, men det är kul, då går dagen fort.

Ikväll ska jag och Miss. T ha en liten ostkväll. Sjukt mysigt. Får se om det blr utgång på det. Känner väl att jag inte riktigt till lämna bort bossen igen, sen är jag fortfarande sjuk och så har vi sjukt många student/balkunder imorgon. Och dom måste man ju självklart vara pigg och koncentrerad på.

Nä... nu ska jag ringa Mami...

Malle - affärskvinnan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0