Värmen håller i sig...

Sorry för det dåliga uppdaterandet... men är ju så sjukt bra väder. Det måste man ta vara på. Har dessutom sett reprisen av Desperate Housewifes, missade ju det för att jag jobbade i onsdags. Ska snart ta en riktig långpromenad med lilla råttan. Sen ska jag städa av lite här hemma och kanske baka nått... är sugen på att greja lite. Göra kärleksmums kanske...

Är lite seg sen igår kväll.. kunde inte sova.. låg och kollade på tv helva natten. Sen blir det alltid så varmt i mitt rum på mornarna vilket gör att man sover dåligt. Dags att börja sova med fönstret öppet.. Dock ingen riktig höjdare när man bor brevid ett dagis.... :P

Har börjat planera lite inför Midsommar, ser ut som att det kanske kan bli göteborg med ett gäng tjejer. Skulle va sjukt mysigt. Firade ett par midsommrar där när jag va lite yngre... Tål att tänkas påååå...

Nä ut i solen med er, hörs senare!!

Malle - smider midsommarplaner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0