Uppe och studsar...

God morgon mina kära läsare!

Har redan varit vaken ett bra tag. Har hunnit vara ute med råttan, varit ute på en springtur, gjort en massa situps, armhävningar, rygglyft osv osv. Har ätit havregrynsgröt två gånger med. Det är ju fan inte gott alltså. men va gör man inte för beach 2012?
Nyttig... mmm denna vecka hårdkör vi. Nu är jag ju frisk (läs, NOT! Men har kommit på att det är för att jag har blivit tokallergisk mot pollen...), så nu kör vi på igen. Förra veckan var helt enkelt ingen bra vecka för mig.

Ush för pollen, har aldrig reagerat på det förut. Men shit, nyser som en tok heeela tiden. Helt sjukt.
Har lagt in bilderna från igår med.... Så dom kommer snart.... Nu blir det en till långpromenad med lilla råttan...

Malle - back on track.... eller snart så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0