Tacos...

Nu har min familj varit här. Först kom mamma och syrran in. Vi åkte till Ica och handlade lite för att fylla på kylskåpet med. Blev en del då mitt kylskåp mer eller mindre har ekat de sista dagarna.
Vi bestämde oss för att köpa med oss så att vi kunde göra tacos lagom till att pappa, brorsan och Mr. J kom in. När vi kommit hem och packat upp allt så blev det lite tid över så vi gick ut och kastade boll med lilla råttan. Lillen bara springer och springer. Men han har fått dille på att äta allt som ligger på marken, dessutom älskar han maskrosor. Vet inte om det är så jättebra att han äter en massa, men hey, är hans val. Han lär ju inte dö.

Sen blev de tacos för hela slanten när resten av packet  kom in. Mumma. Det var ett tag sen faktikst som man åt det. Mycket gott. Mätt som en gnu! :P

Ska strax hoppa in i duschen... sen blir de kanske en promenad med Mr. R. Får se vad som erbjuds. Mr. D ville att jag skulle följa med ner till Firman en sväng med, hade varit kul, men mamma och Co ville inte ta Bossen. Så får se, tror jag skippar det. Vill inte lämna honom för mycket.

image249


Nu ska jag get goin! Hade så bra därute mina små ♥ - an!

Bild: www.stansholik.com/photos/food/tacos_avo.jpg


Malle - Mätt och belåten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0