Svacka...

Hej hej dagboken!

Ush jag vet jag är dålig på att uppdatera men  är lite i en svacka just nu. Men men.. jag är nog snart tillbaka för fullt igen. Så håll ut...

Igår så jobbade jag först på salongen. Gud vad vi var slut i huvudet alla... dåligt övertrötta. Sepciellt jag och Miss. L. Men va fan vi kunde ju verkligen roa oss. Roa oss mycket, med litet. Haha... ja gud... fredagar på Mist, dom är verkligen inte att leka med.. :P

Sen bar det av till Knivsta (igen, fan vilket flängade det har blivit dit nu...) för att ha middag med familjen och familjen Gonsalez. Blev grillad rostbiff med klyftpotatis/rotfrukter i ung och Tzatziki och beasås. Mumma.
Med var även lilla Mr. V. Kul kul.. han börjar bli så stor. Bossen tyckte dessutom att det var ganska intressant med en liten bäbis.

Idag har jag fixat naglarna igen, solat och städat. Hade först tänkt ha lite förkartong här med utgång, men känner bara att jag inte pallar. Jag är bara så less på allt just nu, ockar inte träffa folk, de flesta är ändå idioter. Dessutom tror jag bossen behöver vara hemma lite.

Nä nu ska jag slappa lite... kanske göra lite mat... Taa taaa

Malle - va är det för fel på folk??

Kommentarer
Postat av: Lia

Haha! Nej fredagar är verkligen inte att lake med! Framför allt inte denna fredag, först rasar helvetet och sen rasar humorn! Men men, fredagar e nog veckans höjdpunkt ändå! hah.

2008-05-05 @ 19:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0