Stressig dag på jobbet...

Ush vad jag var trött i morse när jag skulle gå upp. Låg och snackade med Mr. E typ en timme efter att jag gått och lagt mig. Men det var bara att gå upp kl tio för att göra sig klar och vara i butiken till kl. elva. Fortsatte med inventeringen, rensningen, är snart klar. Miss. S kom ner med och fixade sina naglar och jag hade en Makeuprådgivning. Sen blev det pizza, blev ju aldrig någon igår..

Sen kom grovgörat... vi hade 4 st tjejer som skulle fixa hår och smink till sin niornas bal. Skoj att få använda fantasin lite.. är inte alltid man får göra det. Men det gick bra, blev dock inga bilder, det hanns inte med. Men kan säkert få några av brorsan sen. Sen var två av stylisteleverna där samtidigt och hae två till som skulle fixas till en bal. Fullt hus, fyllt ös. Man blev riktigt trött. Är ju så varmt med så ska man stå vid varma makeuplampor, varma värmeverktyg osv. Usha!

Hoppas att jag får lite bilder så kan jag lägga upp dom...

Malle - älskar att göra pompoms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0