Söndagsmys...

Jag tycker om söndagskvällar.. man känner lixom att det är ok att man svullar lite extra, och på söndagar är det helt ok att slappa till tusen.

Har precis tagit en lång dusch.. skulle ha gjort hemmaspa men känner att jag gör det imorgon istället. Gjorde lite idag, resten skjuter jag upp till imorgon.
Medans jag duschade så höll bossen ställningarna vid datorn...

   


Sitter och njuter i mina assköna strumpor/tofflor/mockasiner som jag köpte i London för 2 £ (ca. 24 Kr) på Primark.
Dom har till och med så här gummitassar under som man hade på sina mockasiner när man va liten. Asskoj ju... yes, lättroad det är jag det.

   


Fanns i gult, blått, vinrött och rosa.

Är så härligt att vara ute nu, allt doftar så härligt. När man går så kan man verkligen känna hur det doftar av nyutslagna blommor, och dofterna byts när man går förbi de olika buskarna... Härligt.
Denna står utanför mitt fönster och doftar sommar....



Nu ska jag titta klart på I sanningens ögonblick...

Malle - vårkänslorna svämmar över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0