Shopping med syrran...

Sådär... kan officiellt meddela att jag är mer eller mindre död. Gick och la mig klockan fyra. Därför det inte blev något inlägg igår kväll heller. Gick iväg för att promenera med bossen vid 10, med Mr. R, kom hem kl. 4. Yeah, men hey det va trevligt. Vi diskuterade mycket viktiga saker... Hahaha.
Gick upp tidigt idag och gjorde mig i ordning. Skulle till stan och shoppa lite med syrran. Hon skulle ha en examensklänning. Guuud vi har varit ÖVERALLT! Jag är helt slut, dels för att jag är tröttare än tröttast, sen för att jag inte är van att släpas runt i butik efter butik. Köpte en klänning jag med som jag ska ha på hennes lilla mottagning där. Lägger upp en bild på den lite senare.

Ska gå coh försöka få lite saker gjorda här hemma... hörs lite senare. Puss

Malle - living dead...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0