Redo för jobb...

Sådär... nu har man fått en dusch, lite sminkoch arbetskläder på sig. Ville ju vara klar till klockan 21 för då ska jag kolla på desperate housewifes och äta. Då kan man ju inte springa fram o tillbaka till spegeln heller.

Sminkresultat:
Ni får ursäkta min lilla sminkfrisyr... :P

        


Blev lite halvsotat, använde en svart skugga från Mist (berlin heter den..)

Sen tripplade jag håret och hoppade i jobbstassen... så här blev det:

      


Och voila, så var man redo för jobb....

Blir tyst nu på bloggen tills imorgon när jag är på jobbet. Jag kommer att vara DÖÖÖÖÖD! :P

Hade så kul ikväll, natti natti....

Malle - jobbar, äter och sover....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0