Någon har överskottsenergi...

Och inte fan är det jag... Bossen har varit uppe i varv heela dagen. Trots att ag försökt springa slut honom ute när vi var och kasta boll. Till slut så tröttnade han och ville inte riktigt springa mer, så tänkte bra han börjar väl bli trött. Jo tjenare, är elefanter rosa. NEEEJ!
Han har gått runt och velat leka HELA dagen, och ger sig aldrig. Men leker lite med honom men man har ju annat för sig också. Och så står han där och knäller och ser helt förstörd ut av sorg. Den lilla råttan har med andra ord varit ganska jobbig idag. Tror inte han sovit mer än en kvart totalt idag. Och det är inte mycket.
Så kommer nog dröja lite innan jag får sova... Grattis Malin!!

Slänger in en liten egopic på mig själv... några sånna måste man väl ha med i sin blogg eller?
Så här ser jag ut när jag ska gå och sova.... Intressant va?



Malle - någon som har lite sömnmedel för doggys??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0